31 okt. 2009

Ett tag...

Ojojoj... Nu var det ett tag sedan jag la in något här. Fy på mig!
Det har varit mycket i skolan, högar av läxor och miljontals med prov. Men nu är det lov och det tycker fåglarna och jag är helt underbart skönt! =D

Den 14 September 2008 föddes en liten rosa undulat bebis. Hon växte upp hos Knytt (<-klick). När den lilla dunbollen var fullfjädrad var det dax för henne att komma till ett nytt hem. En 13 årig tjej hade stått i Knyttkön ett tag och det var dax för henne att välja en undulatbebis. Hon valde den lilla fluffbollen som fick namnet Nelli. Hon kom hem till flickan den 12 oktober. Hemma hos flickan fanns det två små killar som hade väntat länge på dambesöket. Nelli kom hem till det gula rummet och satt där i karanktär ca. en månad. Sedan fick hon flytta in till pojkarna.
Grattis Nelli 1 år den 14 septemper!
Grattis till mig som har haft Nelli i ett helt år utan besvär.
Jag älskar dig lilla tösen<3